Διαβάζοντας την τελευταία παράγραφο του δελτίου τύπου του Υπουργείου, καταλαβαίνει κάποιος, ποιός είναι πραγματικά ο στόχος τού Υπουργείου.
365 λιγότεροι εκπαιδευτικοί, 6900 λιγότερες ώρες διδασκαλίας.
Όλα στην λογική τού κόστους. Η Παιδεία του πρώτα ο μαθητής μετατράπηκε σε πρώτα το κόστος και μετά ο Μαθητής.
Εμάς μας ενδιαφέρει η ουσία. Θα μπορεί ο μαθητής να πάρει δωρεάν Παιδεία χωρίς να είναι υποχρεωμένος ο γονιός να στείλει το παιδί του στο φροντιστήριο για τα μαθήματα της γενικής Παιδείας και στο ωδεία για τα μουσικά;
θα υπάρχουν Καθηγητές Γενικής Παιδείας και Μουσικής με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς; Και φυσικά δεν μιλάμε για ωρομίσθιους 4ωρίτες πού γέμισαν τα σχολεία μας την προηγούμενη σχολική χρονιά.
Θα υπάρχουν Λεωφορεία για τις μετακινήσεις των παιδιών μας μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη; Θα δοθούν τα ανάλογα κονδύλια στους Δήμους;
Θα δοθούν χρήματα στους Δήμους ώστε να συνεχιστεί η σίτιση των παιδιών μας αφού το ωρολόγιο πρόγραμμα το απαιτεί; Για να μην παρεξηγηθούμε δεν το απαιτούμε σαν επαιτεία αλλά σαν ανάγκη πού προκύπτει από το πρόγραμμα, αφού τα παιδιά είναι υποχρεωμένα να βρίσκονται στο σχολείο έως τις 3,30 μμ. Και από τον ίδρυση τους προβλέπεται σίτιση σε αυτά τα σχολεία.
Θα εξαιρεθούν τα Μουσικά από την Υπουργική απόφαση για τα ξενόγλωσσα για να μην αναγκάζονται τα παιδιά μας να φύγουν από το Μουσικό αν η γλώσσα πού είχαν επιλέξει δεν διδάσκεται στο σχολείο;
Όλα τα υπόλοιπα πού αναφέρονται στο δελτίο τύπου, μέχρι αποδείξεως του εναντίου είναι για να μας χρυσώσουν το χάπι. Από υποσχέσεις έχουμε χορτάσει.
Κάθε χρόνο ακούμε γιο αναβάθμιση, για πιστοποίηση και αναγνώριση της μουσικής κατάρτισης και διασφάλιση επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των μουσικών σχολείων.
Αλήθεια το πιστεύει κανείς αυτό;
Αν δεν υπάρξει διαβάθμιση στην παιδεία τότε όλα είναι λόγια του αέρα.
Αν δεν θεσπιστεί Μουσική Ακαδημία στην 3βάθμια εκπαίδευση, τότε τα παιδιά μας δεν θα μπορέσουν μέσα από την Δημόσια Παιδεία να ολοκληρώσουν το μουσικό όργανο επιλογής τους ώστε να πάρουν το δίπλωμα τους.
Είναι απαράδεκτο για μια χώρα σαν την Ελλάδα να δίνουν διπλώματα στην μουσική μόνο τα ωδεία.
Ιδιαίτερα σήμερα σε συνθήκες οικονομικής φτώχιας των εργαζομένων να είναι υποχρεωμένοι οι γονείς να δαπανούν μία περιουσία για να ολοκληρώσουν τα παιδιά τους τις Μουσικές τους γνώσεις για να μπορούν επαγγελματικά να ασχοληθούν.
Τέλος σε ποιές κτηριακές υποδομές θα γίνουν όλα αυτά τα ωραία προγράμματα πού τάζει το Υπουργείο;
ΚΑΙ εάν σκέπτονται να φτιάξουν νέα σχολεία μέσα από το ΕΣΠΑ, ποιός φορέας θα αναλάβει την εκτέλεση των έργων , αφού κλείνουν τον ΟΣΚ;
Μήπως ιδιώτες;
Τότε τα σχολεία θα είναι κατά ένα μέρος Δημόσια, αφού ο ιδιώτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί το κτήριο για να έχει έσοδα και για ιδιωτικούς σκοπούς Ήδη το παράδειγμα του Αλίμου δείχνει το μέλλον.
Νοίκιασαν αίθουσες του Μουσικού στον Δήμο για τις ανάγκες του Δημοτικού Ωδείου.
Σε αυτά όλα πρέπει να απαντήσει με σαφήνεια και ειλικρίνεια το Υπουργείο πρώτα.
Σε ότι αφορά την Πανελλήνια Ένωση Γονέων πράγματι με επιμονή αναγκάσαμε το Υπουργείο να μας ακούσει και αν κάτι κρατήσαμε και θα κρατήσουμε οφείλεται στην επιμονή μας, στις κινητοποιήσεις μας και στα 3 συνέδρια πού πραγματοποιήσαμε ώστε να αποκτήσουμε άποψη.
Με τιμή για το Δ.Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου